2009 jan. 17.
Reggel könnyes búcsúkat követően rendben elindultunk a Felvonulási térről. Azt hittem hogy nagyon soká tudunk csak rajtolni de nem igy lett, úgyhogy az Emalog kft szponzormatricáját csak menet közben a BAH csomóponton sikerült felragasztani. A szakasz eleje jó kis csúszkálós menettel kezdődött Veszprém környékén. Kellemesen farolgattunk a jégen. Egészen együtt haladt a mezőny és a rengeteg böhöm terepjáró sok nézőt vonzott mindefelé. Egy második csokor feladat már az Őrségben volt szép havas tájakon. A feladatok most egymásra épültek, pl az egyik pont koordinátája egy másik pont megfejtéséből jön ki. Ispánk lakossága az utcára vonult és lelkesen segitett a mezőnynek, részrehajlés nélkül midhárom közeli feladat megoldásában. Nevünkhöz méltó makacssággal sikerült jól elakadnunk ahelyett, hogy párszáz métert kerültünk volna, de szerencsére a helyiek és egy vw touareges csapat segitségével sikerült kiszabadulni, köszönjük. Lassan besötétedett és még mindig az országban voltunk, sőt valószinűleg a mezőny nagyja is, a cimvédő szlovákokkal pl többször is összefutottunk. Innentől rááltunk a gázra és kihagytunk néhány pontor, hogy a maradék 5-600 kilométert értelmes időben tudjuk teljesiteni.
Egy falunevet elírtak a szervezők, de ennek ellenére megtaláltuk út közben, így még néhány útbaeső pontot begyűjtöttünk.
Hajnali kettőkor a célba érve azzal szembesültünk, hogy a feladatlapokat csak pontban reggel fél hétkor lehet leadni, úgyhogy valamelyikünknek fel kellett kelnie. Tamás elvállalta, majd valahogy megháláljuk neki.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.