DD menni BB

A Desert Donkey csapat Budapest Bamako blogja 2009

Friss topikok

  • Geraa: Reméljük, hogy a hátránya, illetve annak kézzel fogható és orral érezhető emlékei gyorsan elmúlnak... (2009.07.03. 11:54) Újraéledt a Desert Donkey
  • Zotyó2: Szijjjjasztok fiúúúk büszke vagyok Rátok, ügyesek vagytok. Jó volt olvasni a blogotokat. Kemény ... (2009.01.31. 23:10) Bamakoban
  • Az ezredes: Kedves Bamakósok! A „Cigánygyerekek az égből” csapat közeli hozzátartozó vagyok. Sajnos a fiúkról ... (2009.01.29. 21:13) Napló (jan. 28.)
  • Mr.XL: Sziasztok! Azért írok, hogy érezzétek van értelme a munkátoknak, és nem csak a családtagok olvasga... (2009.01.18. 09:11) Elindultunk
  • megyaroki: @telirium: A kefét mi csináltattuk balazs-dinasztia.internettudakozo.hu/ nem mondanám olcsónak, ny... (2009.01.15. 11:33) Az innováció éve 2. rész

Számláló

2009.01.22. 15:36 BoeKa

Napló (jan. 21.)

2009. jan. 21.

 

Éjjel még 2× öltöztem föl. Egyre melegebb ruhadarabokat fölvéve, és a reggel sem volt meleg. Viszont gyönyörű.

Mára a szervezők egy Dakar-os szakaszt iktattak be. Mivel reggel észrevettük, hogy egy laprugónk eltört, az etap elejét kihagytuk és szerelőt kerestünk Rissaniban. A szerelő észrevette, hogy a másik hátsó laprugóból is törött egy lap. Fene a körültekintő mindenit. Most viszont jó erős mindkettő. A törött lapokat Mercedes 2100-as hoz tartozóakkal helyettesítették. Ez a móka 1150 Dirham volt és 4 óra. Volt ott egy repülőszőnyegeket áruló fickó, aki fordított nekünk. Ő azt javasolta, legközeleb, ha jövünk, hozzunk autó alkatrészt, meg laptopot, azzal jól lehet kereskedni.




A szerelés után a városon kívül megálltunk reggelizni és elhelyeztük az üvegmosó keféből és gázolajból álló levegő előszűrő berendezést a szívócsőben. A teljesítményt rövid távon kicsit rontja, hosszú távon viszont a homok rontaná sokkal jelentősebben.

A tervünk az volt, hogy valamelyik későbbi pontnál becsatlakozunk a versenybe.

A 20 feladatból a 17.-nél csatlakoztunk be, abban reménykedve, hogy még szintidőn belül beérünk a célba. Maga a becsatlakozás sem volt egyszerű, iszonyatos rázópadokon autóztunk órákat utat keresve, abban reménykedve, hogy ha ráérünk a Dakar útra, az már sokkal jobb lesz. Nem lett sokkal jobb, viszont gyorsabban mentünk, ennek hatására leszakadt a polc az utastérben. Miközben szereltük elrobogott mellettünk a mezőny egy része, többek között a Hummeres csapat mind a 7 Hummerrel.

Zagora után a térkép betonutat írt, és így is indult a dolog, de pár kilóméter után átváltott jó minőségű földúttá. Aztán ez folyamatosan romlott, és egy idő után azt vettük észre, hogy időnként felezőt kapcsolva, homokfoltokkal tarkított kősivatagban keressük az utat. És ez így folytatódott kb 60km-en keresztül.

Több órával lekéstük a határidőt, de mint megtudtuk, mindössze 3 csapat ért be időre. Ennek örültünk, mivel gyakorlatilag törlődött az etap, amit szereléssel töltöttünk. Egész addig tettük mindezt, míg reggel Villám Géza be nem jelentett egy visszamenőleges szabálymódosítást, miszerint a késve leadott feladatlapok is kiértékelésre kerülnek, csak az etap teljesítéséért járó minimális pontokat nem kapják meg. Mi egy kicsit sértve éreztük magunkat, mivel azért hagytunk ki 18 feladatot a 20-ból, hogy beérjünk időre. Sértődésünknek hangot adva, több vesenybíróval konzultálás után írásbeli petíciót nyújtottunk be.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: úton bamako2009


A bejegyzés trackback címe:

https://desertdonkey.blog.hu/api/trackback/id/tr27895721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása